Laden ...

Tips & Veel gestelde vragen

De volgende vragen krijgen het meest van onze klanten.

Help! Mijn batterij loopt erg snel leeg!

We horen vaak van klanten dat de batterij erg snel leeg loopt. Dit kan verschillende oorzaken hebben. Wij geven een aantal tips om te achterhalen wat het probleem is!

Lees verder

Mijn iCloud zit vol?

Vaak vragen klanten zich af of ze een toestel met meer opslag moeten nemen omdat ze een melding krijgen dat de iCloud vol zit. Wat is iCloud nu eigenlijks?

Lees verder

Verschil in kwaliteit schermen

Wat is nu eigenlijks het verschil tussen A+ kwaliteit schermen, refurbished en OEM (Original Equipment Manufacturer) schermen?

Lees verder

Veel Gestelde Vragen

Hoe lang ben ik mijn toestel kwijt?

We weten als geen ander dat een mobiel tegenwoordig moeilijk weg te denken is uit het dagelijks leven. Daarom streven wij er naar om je toestel dezelfde dag nog gerepareerd te hebben. Indien dit niet het geval is er een mogelijkheid om een leen toestel mee te krijgen zodat je wel gewoon bereikbaar blijft.

Moet ik een afspraak maken voor een reparatie?

Wij hebben nog geen winkel of kantoor, daarom is het voor nu nog noodzakelijk om een afspraak in te plannen. Dit kunt u doen door te appen / bellen naar ons of door een afspraak online in te plannen via onze website.

Kan ik een bon of factuur krijgen voor de verzekering?

Uiteraard is het mogelijk om een bon/factuur te krijgen wanneer u de schade opgeeft bij een verzekering. Kijk wel even in de polis voorwaarden van uw verzekering of er niet een aangewezen reparatie winkel in staat waar u de telefoon moet laten repareren. Vaak bij een inboedel verzekering maakt dit niet uit.

Kunt u niet bij mij langs komen voor de reparatie?

Ja, dit is zeker mogelijk mits de reparatie niet te complex is. In Nijkerk bieden wij deze service gratis aan zodat u lekker kunt blijven doen met waar u mee bezig bent.
Woont u buiten Nijkerk dan brengen wij €0,70 per gereden kilometer extra in rekening.

Kan ik wachten op de reparatie?

In veel gevallen is dit mogelijk met een lekker bakje koffie er bij, maar als het een reparatie betreft die vrij complex is en meer tijd vergt, dan zult u later terug moeten komen.

Verlies ik al mijn data tijdens een reparatie?

Meestal is dit niet het geval mits er software matig wat mis is met u telefoon en als de telefoon gereset dient te worden. Daarom raden wij wel aan om een back-up te maken van u huidige telefoon instellingen en data.

Hoe u dit kan doen kunt u hier lezen.

Kan ik bij jullie pinnen?

Ja, geen probleem. U kunt bij ons gewoon met pin betalen.

Inschrijven nieuwsbrief

    Book an Engineer

    Collection Day
    Computer / Laptop

    Brand

    Operating System

    First name

    Last name

    Email address

    Contact phone number

    Address

    City

    Special requests

    Boek een afspraak







      Open chat
      Hulp nodig? Whatsapp ons!